روزمرگی

سیاستهای زندگی من

روزمرگی

سیاستهای زندگی من

سیاست ششم: خودتو کنار نکش

 هیچ وقـــــــــت خودت رو کنار نکش


راستش این پستم مختص اوناییه که مثل من فکر میکنن تو خونواده همسرشون کسی تحویلشون نمیگیره.....اصلا بزارید قضیه رو تعریف کنم:

من هر وقت تو جمع شلوغ خونواده ی همسری قرار میگرفتم دائم تو فکرم این بود که اینها منو تحویل نمیگیرن و خیلی ناراحت بودم.و دوست داشتم زودتر برم خونه خودم...

همیشه مشکل داشتم سر مهمونی های شلوغشون...

البته همیشه همسرم میگفت:تو خودت رو میکشی کنار و مشکل خود تو هستی

اما من قبول نداشتم.شاید هم ته دلم قبول داشتم ولی نمی خواستم باور کنم.



اما در راستای همین تغییراتی که دارم تو روند بهتر شدن زندگیم نشون میدم....چندروز پیش که طبق معمول دوباره خونشون پر مهمون بود...من دوباره اون حس بد بهم دست داد...اما سعی کردم ندیده بگیرمش...دیدم خواهرشوهرا سرگرم حرف زدن با فک و فامیلشونن...همه دخترا جمع بودن....و مخصوصا دختر مجردا هی چرت و پرت میگفتن و میخندیدن

من همون لحظه نگاه کردم ببینم کی از همه ساکت تره نسبت به بقیه....رفتم طرف دخترخاله هه و چون خیاطه چندتا سوال خیاطی کردم....بعدش هم مدلهای لباس رو از تو گوشیم با هم نگاه کردیم و یهو که به خودم اومدم دیدم همه دور و برما هستن چون بحث شیرین لباس و اینا بود......

چندجای دیگه هم همین طور....خودم خودمو بین شون جا میکردم....و خودمو مینداختم وسط...کلا فهمیدم که:


هر جا احساس کردی تنهایی توی جمع برو سمت کسی که فکر میکنی الان مثل تو احساس تنهایی میکنه...و اصلا خودت رو کنار نکش...


(این سیاست مخصوص افرادیه که مثل من یخورده آروم هستن.وگرنه اونایی که خودشون شوخ و شیطون هستن استاد منن...)



نظرات 5 + ارسال نظر
الینا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

خیلی وبلاگ خوبی داری عزیزم
دارم خیلی چیزها ازت یاد می گیرم.
مرسی دوست جونم...

خواهش میکنم الیناجونم......نی نی سایت باز نمیشه....دلم براتون تنگ شده تونستی همین جا برام پیام بزار.....

مامانی یاستین چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ق.ظ http://yastin.niniweblog.com

سلام ،من به صورت تصادفی وبت رو از رو وب بچه های دیگه پیدا کردم،خیلی خوبه اما واقعا این طور رفتار کردنها مشکله،لینکت کردم دوست داشتی سر بزن

سحر چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://saharlover.blogfa.com/

عزیزم خیلی خوبی که تجربیات خودت رو صادقانه در اختیار ما میذاری ممنووووووووون

منیره جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.monireh-k,blogfa.com

مرسی آلیس جون از راهنماییت
خیلی حالب بود

الهه دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ http://جزیره ی تنهایی

سلام به همگی..... من خودم یه ادم شلوغی هستم. و خانواده ی همسرم منو یه ادم شوخ و دل زنده یاد میکنند. امااااااااا........ یه وقتایی کنار میکشم ازشون ...زیادی تو دسترس بودن مثل زیاد چربی خوردن ضرر داره. .. یه وقتایی باید گوشه گیری کنی تا طرف ساب کار دستش بیاد. اره جونم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد