روزمرگی

سیاستهای زندگی من

روزمرگی

سیاستهای زندگی من

کیک امشب ما...

یه سلام دوباره...

امشب بدجور دلم هوس کیک کرده بود.با اینکه طبق معمول حوصله نداشتم اما دست بکار شدم تا یه کیک با لایه ی شکلاتی..کشمشی...کنجدی...بدرستم.....


نتیجه شد این کیکی که میبینید...اما همه ی کاکائو ها..رفته بود ته....

باز هم اون چیزی که میخواستم نشد.


ولی مزش عالی شده بود.جاتون خالی...



بیوگرافی

اول میخوام از خودم بگم... 

که عاشق زندگی ام... 

که عاشق نی نی ام..اونهم از نوع دخترش....


که عاشق خونه و خونه داری ام اما از نوع آزادش...یعنی خونه داری به روش ریلکس... 

هر وقت حسش بود....کار میکنم.... 

هر وقت نبود.نه!!!


مثل خیلی های دیگه....


اما این وبلاگ رو زدم تا شاید دست بکار شم!! 

واسه اینکه بشم یه خانوم خونه... 

ولی نه از نوع تنبلش.... 

بلکه یه کدبانوووووووووووو.....

نامه ی آغازین


خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است

چه رنجی میکشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است... 

 

 

سلام...