روزمرگی

سیاستهای زندگی من

روزمرگی

سیاستهای زندگی من

بیوگرافی

اول میخوام از خودم بگم... 

که عاشق زندگی ام... 

که عاشق نی نی ام..اونهم از نوع دخترش....


که عاشق خونه و خونه داری ام اما از نوع آزادش...یعنی خونه داری به روش ریلکس... 

هر وقت حسش بود....کار میکنم.... 

هر وقت نبود.نه!!!


مثل خیلی های دیگه....


اما این وبلاگ رو زدم تا شاید دست بکار شم!! 

واسه اینکه بشم یه خانوم خونه... 

ولی نه از نوع تنبلش.... 

بلکه یه کدبانوووووووووووو.....

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://cold1.blogsky.com

خونه داری یعنی رخت و لباس شستن و آشپزی یا یه چیز دیگه؟!!

نه فقط اینایی که گفتی نیست...

رخت و لباس رو که ماشین لباسشویی زحمتشو میکشن...

اما اشپزی رو خوب اومدی....
آما نه" آَش" پزی....
من عاشق کیک و دسر و پیراشکی و پیتزایی هستم که خونگی باشه!!


کنارش کارهای تزیینی واسه خونه...خوشگل کردن خونه.....تمیزی...راحتی...زندگی....آرامش....بازم بگم؟

رها دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

عزیزم خوب کاری میکنی
منم مثل خودتم و از اون آدمام که هر وقت دوست داشتم کار می کنم...خودمو الکی تو منگنه نمیذارم و خیلی هم لذت بخشه
اما آشپزی یه چیز دیگه است سعی کنی آشپز خوبی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد