روزمرگی

سیاستهای زندگی من

روزمرگی

سیاستهای زندگی من

سیاست اول:مثل آب باشیم

اولین سیاست در مورد شوهر و خانواده ی شوهر


از یه خانمی که خیلی خوب مشاوره میده شنیدم که در مورد رفتار با شوهر و خونوادش میگفت:

بنظرت آب قویتره یا سنگ؟؟؟؟؟؟

من گفتم سنگ...

گفت اشتباه میکنی....آب قویتره!!!!


ما هم باید زیر پوستی و بصورت بی صدا و آروم....درست مثل جریان آب... خواسته هامون رو دنبال کنیم و بهش برسیم .زورگویی


و داد وفریاد نتیجه ای ندارررررره


میدونید که جریان آب خیلی میتونه قوی تر از سنگ باشه.سنگ وقتی به مانع برمیخوره میشکنه.اما آب وقتی به مانع میخوره قطره قطره از لای مانع عبور میکنه.




خب خب پس سیاست اوووول من باید ایــــن باشه:


هرچیزی رو که میخوام به نفع من باشه.به زور از شوهرم نگیرم.بلکه توی یه مدت طولانی زمان در نظر بگیرم و یواش یواش طوری که خودش هم نفهمه از کجا خورده  به هدفم برسم.


تو مطلب بعدی مثال هم اگه دوست داشتید براتون میزنم.اگه نخواستید هم ازش رد میشم و میرم سر سیاست دوم.






نظرات 8 + ارسال نظر
سودا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

بیتا از نوع نگارشت و مطالبی که میزاری خیبیییلیییییییییی خوشم اومد، امیدوارم ادامه دار باشه

سوداجون فکر میکردم مطالبم خیلی ام بدرد نمیخوره...
راستش مینوشتم تا خودم یادم بمونه.
حالا که بدرد شما هم خورده چشم.ادامه میدیییممم...

بارانک شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://goleman.blogfa.com

سلام بیتا جون یا آلیس !
این مطلب رو من خیلی قبول دارم . اما سخته که بتونی خودتو کنترل کنی و مثل آب رفتار کنی

زهرا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

بیتا جونی خیلی حال کردم با این پستت! اما واقعا کار سختیه خدا به هممون صبر بده

راستی منم میخام یه بلاگ درست کنم سخته؟چجوریه؟
من اصلا بلد نیستم البته خیلی هم بیلمز نیستم تو کامپیوتر ولی تا حالا دنبال بلاگ ساختن نبودم
مرسی ممنون میشم راهنماییم کنی

آره عزیزم خیلی سخته....
من هم بعد از چهار پنج سال به این رسیدم....میدونم سخته ولی باید روی خودمون خیلی کار کنیم.


در مورد وبلاگ اصلا هم سخت نیست...میری تو این سایت
http://blogsky.com
و یا هر سایت دیگه....خودش بطور واضح راهنمایی کرده...اول توی سایت عضو میشی و بعد گزینه ی ساخت وبلاگ رو انتخاب میکنی و بقیه ی ماجرا.....من که خودم برای اولین بار بتنهایی تونستم و خیلی هم راحته اصلا نترس....

الهه دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ق.ظ http://جزیره ی تنهایی

سلام عزیزم. من خودم یه دختر متاهل هستم که از خیلی رفتارهای خانواده ی همسرم دلخورم.یه وقتایی خیلی خیلی بهم میریزم.امشب که مطالبت رو دنبال کردم خوشم اومد. بیزحمت راه کار در مورد جاری حسود خم بده....دمت گرم

ملودی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام-خیلی پست های جالب ومفیدی میزارید-من خیلی دنبال این هستم ک چون درسن21سالگی وکمی کم سن ازدواج کردم بتونم خانم باسیاستی باشم-ولی مشکلاتموجز بامادرم درمیون نمیزارم ک مبادا کسی اززندگیم مطلع شه-امااین سایت کمک زیادی بهم میکنه
واقعاخسته نباشی عزیزم

زهرا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

وای مطالبتون عالیه
خیلی وقته دارم دنبال همچین مطالبی میگردم

سمانه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام لطفا بیشتر در مورد این سیاست توضیح بدین که چه جوری عملی کنیم.در مورد شوهر ذهن بین و بچه ننه هم راهکار بدین ممنون میشم

ز ا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ب.ظ

عالیییییی
لطفا باقی این سیاست آب رو بگید تا ما هم بتونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد