روزمرگی

سیاستهای زندگی من

روزمرگی

سیاستهای زندگی من

سیاست چهارم:تعارف رو بزارید کنار

اگه شوهرت و یا فامیل شوهرت خواستن چیزی برات بخرن....خجالت نکش ونه نگو!




یادمه وقتی تازه عقد کرده بودم....خیلی تعارفی بودم.و فکر میکردم اینجوری خیلی عروس بهتری ام!


مثلا میرفتیم واسه خرید طلا من میگفتم نه من طلا دوست ندارم....فقط یه حلقه بخرید...کافیه...من طلا دوست ندارم!!(خنگه خب بخر ولی استفاده نکن!!!)


اما کی بود که اینارو بهم یاد بده؟؟


نتیجه اش میدونید چی شد؟؟این که انقدر ساده گرفتم...که الان اگه بخوام چیزی رو هم که لازم دارم بخرم.اونها میگن حالا لازم داشتی که خریدی؟؟انقدراسراف نکن...


یا انقدر ساده بودم...هر وقت شوهرم میگفت  امشب بریم رستوران  میگفتم:نه ما باید پولامونو جمع کنیم!!!!!


نتیجه این میشد که همیشه جیبش پرپول بود و به همه خونوادش پول میداد و میگفت پول هستا!!!خیالتون جمع!!!


اما حالا دیگه اون آلیس  بچه بیست ساله  نیستم!!!


الان هر وقت شوهرم حتی الکی تعارف میکنه که اگه از این لباس خوشت اومده ورش دار!!!من با کمال ناباوری همسرم برش میدارم!!!


وقتی قراره شما پس انداز کنید و شوهرتون راحت پولهارو به باد بده....

پس شما هم تعارف رو بزارید کنار و رحم نکنید!!




نظرات 11 + ارسال نظر
کیمیا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

سارا چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

عالی بود..... ولی یعنی انقدر خونواده شوهرت بدن!!!

فوزی چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://mamafozi.blogfa.com/


آفرین صد آفرین


قربونت برم فوزی جون عاشق

حاجحسین طناز الرعایا! پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://shahde-mashhood.blogfa.com

سلام الیس
ما رو نمی بینی خوشی؟
می دونم دلت برای نوشته هامتنگ شده![نیشخند]
برای همین یه مژده برات دارم!
با مطلب طنز"25 بهمن روز ولنتاین سبزا!" به روزم
زیاد منتظرم نزار
تا ظهور...

ممنونم ازتو حاج اقا...راستی ادرس وبم رو به همسرتون ندید چون مطمئنم از راه بدر میشه!!!

اشک جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://teina.blogfa.com/


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
سلام عزیز وبلایگت خیلی زیبا بود خوشحال میشم به منم سر بزنی[گل]

الینا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام بیتا جون...واقعا گل گفتی.

فدای تو الیناجون....بازم بیا بیش ما

سلام الیس
فردا آپم انشاالله
زود زود زود میام
تا ظهور...

سحر دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

آفرین موافقم

مامان زهرا نازنازی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.zahra1389.persianblog.ir

سلام

از آشنایی با شما خوشبختم

وبلاگ جالب دارید

با اجازه لینکتون کردم

پیش ما بیاین

دوست داشتید با عنوان (خاطرات زهرانازنازی) لینکمون کنید تا دوستان خوبی برای هم باشیم

زری پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

ای ول داری ...هزار آفرین

شیما پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

دقیقا.مادرمن هم این جوری زندگی کرد الان پشیمونه بابام همش انتظار داره از مامانم که از خودش بگذره.به نظر من آلیس جان تعادل تو زندگی بهترین راه حله.نه اسراف کن نه از چیزهایی که باید بگذر.یه چیز دیگه که من خیلی شنیدم هر طوری اول زندگی رفتار کنی باید تا آخرش همونطوری ادامه بدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد